محل لوگو

روش های یادگیری لغات 504 به روش کدینگ


 

 

جزوه آموزشی کد گذاری کتاب 504 روشی بسیار جدید و آسان برای یادگیری لغات 504 در مدت کمتر از یک ماه ... روش تصویر سازي یا کدگذاري لغات اخیرا به عنوان یکی از شیوه هاي نوین براي به خاطر سپردن بهتر لغات در زمان کمتر و با صرف وقت کمتري مطرح شده است که امکان ماندگاري بیشتر لغات در ذهن مخاطب را نیز فراهم می کند و امروزه همایش هایی هم در جاي جاي ایران در این خصوص برگزار می شود. این روش تصویر سازي براي یادگیري لغات می باشد که به نظر من عنوان ::سر نخ سازي:: مفهوم بهتر و قابل درك تري به این روش خواهد داد. این روش به این صورت می باشد که شما سعی می کنید با توجه به دانش قبلی خودتان براي لغتی که در تلاش براي درك یا حفظ معنی آن هستید یک تصویر یا سرنخ بسازید. دفعه بعد با روبرو شدن با آن لغت سرنخ سریعا در ذهن شما تداعی شده و معنی لغت را به یاد خواهید آورد. البته به شرط اینکه این سرنخ و تصویر سازي به شیوه درستی انجام شده باشد.

برای دانلود نمونه فایل اینجا کلیک کنید

 

  • «اطلاعات محصول»
  • فرمت فایل دانلودی:.pdf
  • تعداد صفحات: 129
  • حجم فایل:3,141 کیلوبایت
  • تعداد دروس : چهل دو درس

 

توجه : باتوجه به اینکه بعضی از بانک ها تراکنش کمتر از 5000 یا 10000 تومان را قبول نمی کنند در نتیجه درصورت عدم موفقیت در خرید، با کارت بانک دیگری خرید را انجام دهید 


مبلغ واقعی 32,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 318

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما